Aan de slag met de app

Bij Iedereen kan Helen werken we met een handige app die je kunt opslaan op je telefoon of als website kunt openen in je browser. Deze app gebruiken we voor het inplannen, verzetten en betalen van sessies. Als het nodig is om je sessie te verzetten, kun je dat tot 48u van tevoren kosteloos doen.

1. Sla de app op, op je telefoon

Open op je telefoon de volgende link: iedereenkanhelen app

In het beginscherm staat een button waarmee je deze pagina als app op kunt slaan op je startscherm. Als het niet lukt om de app via de button op te slaan kun je, op je telefoon in je internetbrowser, tikken op het menu (meestal zijn dit 3 puntjes boven elkaar, rechtsboven in het scherm). In dat menu tik je op de optie: Toevoegen aan startscherm. Hiermee wordt de app alsnog op je telefoon opgeslagen. De app ziet er uit als de mandala van het nieuwe logo met een witte achtergrond, de tekst eronder is “Iedereen kan Helen”.

(Wil je dit niet op je telefoon, dan kun je de link ook op je pc openen en daar inloggen)

2. Maak een account aan en maak je profiel compleet

Klik op aanmelden, vul alle velden in en maak je profiel compleet. Voeg een leuke foto van jezelf toe. Bij afstandsbehandelingen gebruik ik je profielfoto om op jou af te kunnen stemmen.

3. Aanschaffen credits via de app

Je kunt nu één of meerdere credits aanschaffen voor je sessies. Ga in de app naar de shop. Kies of je graag langskomt in de praktijk voor een 3-in-1 behandeling of dat je voorkeur uitgaat naar een afstandsbehandeling. Vervolgens besluit je hoeveel sessies je nodig hebt en graag nog zou willen gebruiken de komende tijd. Als je niet zo goed weet hoeveel sessies je wilt aanschaffen, klik dan hier voor uitgebreide informatie en afwegingen of neem contact met me op. In de shop kun je dan je gewenste behandeling(en) selecteren en afrekenen via IDEAL of Bancontact. Je ontvangt per aangeschafte behandeling een credit en met je credit kun je de gekozen behandeling inplannen.

4. Plan je sessies in de agenda

Kies in het dropdown menu bij STAP 1 ACTIVITEIT voor de 3-in-1 vervolgsessie of de afstandsbehandeling en dan verschijnt hieronder bij STAP 2 KIES EEN DATUM/TIJD een overzicht met alle beschikbare momenten, als je die hebt geselecteerd kun je bij STAP 3 GEGEVENS BOEKING de sessie reserveren.

  • Bij afspraken in de praktijk (3-in-1 vervolgsessie (90min!)) kies je in het maandoverzicht een datum en een tijd die voor jou past. Op de data met een klein groen bolletje eronder zijn, nog beschikbare plekjes aanwezig. Klik op de datum en selecteer vervolgens een beschikbare tijd. Je kun deze reserveren bij stap 3 met een credit die je al hebt aangeschaft óf deze met Ideal of Bancontact afrekenen. Een gereserveerde afspraak staat  meteen bij mij in de agenda. Je kunt deze afspraak terugzien op de homepage in je app en je ontvangt een emailtje ter bevestiging.
  • Bij afspraken voor afstandsbehandeling zie je per week één of meerdere blokken voor afstandsbehandelingen. Door de pijltjes naar rechts/links te drukken kun je kijken naar eerdere of latere weken. Kies voor een tijdsblok wat jou uitkomt. Als er een groen knopje achterstaat met “aanmelden” dan kun je meteen een plekje reserveren in dit tijdsblok. Je ziet je sessie dan meteen terug op de homepage in de app en je ontvangt een mailtje ter bevestiging.  Als er een wit knopje met wachtlijst staat, dan zijn de beschikbare plekjes al bezet. Als je dat wenst kun je je op de wachtlijst zetten, als iemand zich afmeldt wordt jij automatisch aangemeld.  Van je aanmelding ontvang je een mailtje ter bevestiging. Als je op de wachtlijst staat en er komt een plekje vrij, dan ontvang je ook meteen een mailtje over je aanmelding.  GOED OM TE WETEN: je reserveert je afstandsbehandeling in een tijdsblok van 2 a 3 uur. De afstandsbehandeling zal ergens in dit tijdsblok plaatsvinden.
5. Facturering en vergoeding

Wanneer je via de app één of meerdere sessies aanschaft, ontvang je direct per mail een bevestiging van je betaling.

De 3-in-1 behandelingen in de praktijk, hebben acupunctuur als belangrijkste basis in de behandeling. Dit wordt door de meeste zorgverzekeraars als alternatieve geneeswijze (voor een deel) vergoed, de mate van vergoeding hangt af van je zorgverzekeraar en je gekozen aanvullende pakket.  Geheel volgens de richtlijnen van de zorgverzekeraar, kan deze factuur pas opgemaakt worden na het plaatsvinden van de behandeling. Dus na elke behandeling die je in de praktijk hebt gehad mail ik je de factuur die je naar je zorgverzekeraar kunt sturen om te declareren.

Let op: afstandsbehandelingen worden helaas niet vergoed.

Veelgestelde vragen

Dit kan te maken hebben met de instelling van je WIFI. Zet je WIFI uit op je telefoon en probeer het nog eens via het mobiele netwerk (4G). Lukt dat niet, neem dan even contact op via ine@iedereenkanhelen.nl of 06-43998386